Gyakran ismételt kérdések

 

Miért kell regisztrálni a vásárláshoz?

A webáruház nem rendeltetésszerű használatának és a visszaélések elkerülése végett kérjük leendő vásárlóinkat, hogy regisztráljanak. A regisztráció során a név, cím, a belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, továbbá a telefonos és email elérhetőségek megadása szükséges. Sikeres regisztrációt követően e-mail-ben visszaigazolást küldünk, melyben a belépéshez szükséges adatokat is megadjuk.

 

Hogyan lehet regisztrálni?

A webáruházat csak szerződéses partnereink használhatják, Amennyiben ön szerződéses partnerünk, kérjük keresse fel területi képvi

 

Elfelejtett jelszó esetén mi a teendő?

Elfelejtett jelszavával kapcsolatos kéréseit a területi képviselőjén keresztül, vagy az IT@polifarbe.hu email címen intézheti.

 

Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy a megrendelés megtörtént?

Sikeres rendelést követően egy visszaigazoló e-mail-t küldünk, melyben feltüntetjük a megrendelt termékeket, azok árait és a szállítási feltételeket. Továbbá a "Rendeléseim" azon belül pedig az "Élő rendeléseim" menüpontban találja a még élő rendeléseket.

 

Hogyan tudom visszamondani megrendelésemet?

Keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapotának ismeretében tájékoztatják a további teendőkről. 

 

Nem tudom a korábban egyeztetett időpontban átvenni a rendelésemet, mi a teendő?

Kérjük, mielőbb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és kollégáink segítenek abban, hogy átütemezzük a kiszállítást.

 

Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, érvényes-e a rendelésem?

Számos oka lehet annak, hogy a levél nem érkezett meg. Javasoljuk, ellenőrizze a postafiókja beállításait, illetve hogy nem-e telt meg a levélfiók. Az is előfordulhat, hogy a levelezőprogramja levelünket ún. spam-nek (kéretlen levélnek) értékeli, és automatikusan a "Levélszemét" mappába helyezi. Ilyenkor javasoljuk, hogy keresse levelünket a "Levélszemét" mappában. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat, és segítünk tisztázni a kérdést.

Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező üzeneteket.

 

Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható-e?

Lehetséges, amennyiben a szállítási cím és a szállítás ideje azonos. A rendelést autómatán összevonja az Ügyfélszolgálatunk. A már elindított rendelés utólagos összevonására nincs mód.

 

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panaszával, észrevételével kapcsolatban ügyfélszolgálatunk illetve értékesítő munkatársak állnak szíves rendelkezésére.